ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

10 Oktober 2005

Joop en ik

Ja Joop , vasthouden die zus van je. Het was en is geloof ik nog steeds zo, dat ik het buitenbeentje van ons drieen was en ben. Terwijl Joop en Els rustig en bedachtzaam waren en zijn, was ik altijd in de weer, altijd onderweg, vlot met de bek, nooit zo als anderen me wilden hebben. Dat is nu niet meer zo erg als vroeger, maar het zit nog steeds in me. Toen mijn moeder zwanger was van mij, dacht de dokter dat ik een tweeling zou worden zo ging ik te keer. Ik kon al heel vroeg lopen, toen ik lopen kon, begon ik overal boven op te klimmen. Er was geen schutting te hoog voor mij waar ik over heen klom. Ik had altijd kapotte knieen. Had ik de benen niet op de grond, dan had ik ze in de lucht en stond op mijn hoofd. Ik geloof graag dat ze handenvol te doen hadden met mij.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ga door ,ga door.
leuk hoor.

Dienstag, 11 Oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

Wat een leuk jongetje was ik, moet je nu eens kijken!

Dienstag, 11 Oktober, 2005  

Kommentar veröffentlichen

<< Home