ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

13 Oktober 2005

Els

Daar zijn we dan, het trio is kompleet. Ik weet het nog heel goed dat mijn zusje Els geboren werd. Mijn moeder had thuis bevallen en iedereen had mij verteld dat de ooievaar een zusje gebracht had. En die ooievaar had mijn moeder in haar been gebeten en daarom moest zij in bed liggen. Iedere keer vroeg ik haar om mij haar been te laten zien, maar dat wou ze niet doen en daar was ik vreselijk kwaad om. Als ik iets kapot had moest ik het ook aan iedereen laten zien. Ik heb overal lopen vertellen dat de ooievaar mijn moeder in haar been gebeten had, wat zullen de volwassenen een lol gehad hebben. Nou leuk hoor.