ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

20 Oktober 2005

Joop en ik met beer

Als ik ergens bang voor was, dan wel voor deze beer. Is aan mijn gezicht ook wel te zien.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mieke ik heb al je verhalen gelezen,
met al die foto’s erbij zijn ze om te smullen.
Wat heb jij veel verzamelt tot rekeningen aan toe,
en het bewijs dat je toch geboren bent GEWELDIG!!!!
Maar deze foto vind ik geweldig!!!!,
zo krijgen we ze niet meer, wat een sfeervolle kiek.
Leuk idee om al die herinneringen en verhalen op je log te zetten.
Ze zijn om te SMULLEN!!!!!!!!!!!!!!

Sonntag, 09 November, 2008  

Kommentar veröffentlichen

<< Home