ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

23 Oktober 2005

Oom wim en ik

Dit is oom Wim. Ja ik wou altijd of vroedvrouw worden of kapster. Nou het is geen van twee geworden, maar haren knippen heb ik eigenlijk wel in me zitten. vroeg geleerd is oud gedaan. Ik mocht oefenen bij oom Wim. En dat had zijn voordeel dat Chris en onze twee kinderen nooit naar de kapper hoefden. Dat deed ik altijd. Het spaarde veel geld en ik kreeg meestal komplimenten dat het zo goed geknipt was. Maar dan wel van andere mensen. Onze kinderen was het meestal niet goed genoeg, het was altijd te kort. Geeft niks, groeit wel weer aan.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ik wist niet dat je zulke leuke commentaren kon schrijven. Zie uit naar het volgende. Nel

Dienstag, 25 Oktober, 2005  

Kommentar veröffentlichen

<< Home