ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

22 Oktober 2005

Kiespijn

Ja, kiespijn. Oh ik heb zo'n kiespijn. Dus dan naar de tandarts. Het is mogelijk dat ik bij deze tandarts bezoek mijn trauma overgehouden heb. Ik kwam terug met uitgescheurde mondhoeken en een grote bloedplek op mijn jurk. Dus dat betekend, bang voor de tandarts voor je hele leven. Het is goed dat de kinderen tegenwoordig anders bij de tandarts geholpen worden. Ik ben er in iedergeval heel bang voor. Een paar jaar geleden bracht ik mijn schoonmoeder naar de tandarts en zei tegen haar, ik wacht wel in de wachtkamer. Nou mooi niet dus, ik was er twee minuten en toen, niks als naar buiten. Misselijk als een gek was ik. Ik heb toen maar in de auto gewacht en waar stond de auto? Naast een behandelings kamer. En wat hoorde ik daar ? Juist de boor. De ramen van de auto dicht en de radio hard aan. Ik heb al jaren eeen kunstgebid en mijn gebid heb ik onder vol narcose laten trekken. Anders was het niet mogelijk geweest. Het is niet goed als je zo bang bent maar er is nu niets meer aan te doen. Hoeft ook niet meer. Ik leg mijn gebid op de tafel en laat hem maar prutsen.