ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

21 Oktober 2005

Bij oma op schoot

Daar lig ik dan, bij oma op schoot. Achter oma staat ome Ton, hij is mijn jongste oom. Voor oma staat grote broer Joop. Mijn opa en oma hadden 8 kinderen waarvan ik er 5 gekend heb. Mijn moeder was het oudste en enigste meisje. De rest waren allemaal jongens. Dat moet voor mijn moeder best wel eens moeilijk geweest zijn, ofwel ik me ook kan voorstellen dat ma door haar broers goed verwend werd. Zoals ik al zei, is Ton mijn jongste oom. Hij is maar een paar jaar ouder als Joop. Ze waren vroeger dus veel tezamen.