ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

29 Oktober 2005

Fietsen

Ik heb nog een verhaal vergeten op te schrijven. We waren met de fiets onderweg. Ik bij pa achterop. Het had de vorige dag heel erg geregend dus, er lagen overal plassen water. Ik had een nieuwe jurk aan en nieuwe kousen. Heel trots zat ik achter op de fiets. Nadat we een heel eind weg waren maakten mijn ouders even een pause maar ik bleef achter op de fiets zitten. Uitgerust, nou dan gaan we verder. Pa vergeet dat ik achter op zit, neemt ( zoals mannen dat doen ) een zwaai met z'n been over het zadel en dondert mij eraf. Ik moet wel heel erg gebruld hebben, maar niet omdat ik van de fiets gevallen was, nee mijn nieuwe kousen waren smerig geworden. Ik was precies in een plas gevallen. Als je je voorstel dat ik altijd smerig was van het spelen, er nooit op lette of mijn kleren schoon bleven, was het wel iets nieuws van mij om boos te worden dat mijn kousen smerig geworden waren. Maar ja ze waren nieuw en ik zal ze wel erg mooi gevonden hebben.