ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

26 Oktober 2005

zwarte ringen

Rechts op deze foto ben ik. Het is dus heel duidelijk, ik heb diepe zwarte ringen onder mijn ogen. Niet van de vermoeidheid hoor. Nee, ik ben daar van de trap gevallen. Drie treden naar beneden en vol op mijn ko.... Al het bloed natuurlijk door de schok naar mijn hoofd gestoten. Een paar weken later ben ik van helemaal boven naar beneden de trap afgevallen en had niks. Ook ben ik een keer, weer van de trap, gevallen en daar is mijn moeder heel erg geschrokken. Ik had mijn tand door de lip en het bloed liep me niet alleen uit de mond, nee, er hing ook nog een stuk tong eruit. Bij nader inzien was het geen tong, maar een stukje kaugum wat aan mijn lip naar beneden hing. Wat een schrikken, ma was er achteraf heel misselijk van. Maar wat een geluk voor mij dat het niet mijn tong was. Hoe had ik anders nog kunnen praten. Zonder tong gaat dat moeilijk. Wat jammer eigenlijk voor de andere mensen. Wat hadden ze een rust gehad, als ik wat vaker mijn mond had gehouden.