ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

29 Oktober 2005

Gorinchem

Kijk daar heb je het alweer. Ik vind het prachtig om op de foto te komen en Joop en Els vinden het naar mijn mening maar niks. Dat is het wat ik bedoelde met het verschil tussen ons. Ik het buitenbeentje Mieke. Maar dat geeft niets hoor, mischien begrijpen we ons daarom wel zo goed.
We wonen nu in Gorkum. Daar was het zover ik beoordelen kan een kinderparadijs. We woonden in een hoekhuis met aan alle drie kanten tuin. Voor een kleine tuin en aan de zijkant ook. Achter het huis was een grasveldje met tuin. Daarachter was een grindpad, dan een sloot, dan kwam er een voetbalveld, dan kwam de speeltuin en daarachter het zwembad. Nou wat wil je als kind nog meer. Ik geloof dat die straat de Jacob van de Ulftstraat heette.