ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

30 Oktober 2005

Huis

Hier zien we Joop een sneeuwbal gooien. Of hij de persoon die fotograveerd geraakt heeft? Dit is ons huis in Gorkum. Links van het huis stond een gouden regen boom. Ik kwam een keer naar huis, toen deze boom dwars over het dak van het huis lag. Het was een oude boom dus die had het wel gezien. Maar het mooiste was, het was ook nog 1 april. Dus ik kwam naar huis, zag dat en rende gelijk naar ma. Mama de boom is omgewaaid riep ik. Ja ja zei ma, dat zal wel. Echt waar mama, riep ik, de boom ligt boven op het dak. Ja ja zei ma het is 1 april. Neeee, het is echt waar. Nou vooruit dan maar dan gaan we kijken zei ze. En ja hoor toen ze het zag, moest ze me wel geloven. Het domme gezicht wat ze daarbij getrokken had weet ik niet meer maar ik was toen heel trots dat ik het ontdekt had. De boom moet wel heel langzaam naar beneden gevallen zijn. want anders had ma, die de hele dag thuis geweest was, het wel gehoord dacht ik zo.