ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

21 November 2005

3 Kalven 1 Koe

Ik denk dat we daar aan het wandelen waren. Waar dat was weet ik niet meer. Els probeert moeder de koe te voeren. Ik vind koeien niks aan maar ik weet dat het de lievelings dieren van Els zijn. Ook zei ze een keer tegen ma dat er een koe op de wei liep. Wat was het dan, zei ma, een koe of een stier. Weet ik niet zei Els maar hij had bullebakken onder zijn buik. Sindsdien zijn uiers bij ons altijd bullebakken gebleven.
We waren een keer aan het wandelen met z'n allen, toen we weer aan een wei voorbij kwamen. Daar stond een koe zonder bullebakken. Els en ik aan het roepen naar de stier, je kunt ons toch niks doen want je zit achter het prikkeldraad. Wij de tong uitsteken en rare gezichten trekken. En maar roepen. De stier draait zich om en komt langzaam naar ons toe gelopen. Pa roept ineens, denken jullie eraan dat je een rood broekje aanhebt? Daar zijn stieren gek op. Jeetje wat konden wij rennen en pa en ma maar lachen.