ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

07 November 2005

Els en ik met poppen

Els en ik aan het poppen spelen. Nou dat deze foto niet echt is, weet ik heel zeker. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met poppen gespeeld heb. De poppen op de foto zijn allemaal van Els. Ik en met poppen spelen? Een lachertje. Ik heb als klein kind al poppen kapot gemaakt. Een hele mooie pop kreeg ik eens van Sinterklaas. Een paar dagen later was hij kapot. Ik had de ogen eruit gehaald, zand in het hoofd gedaan en dan op z'n kop gehouden. dan kon hij huilen. Weg pop. Nee dat was niks voor mij. Ik vond voetballen, rovertje spelen, bomen klimmen, ed. veel en veel mooier. Achter in de sloot zaten salamanders ,kikkerdril en kikkers. Om die te vangen en in een teil met water achter het huis te laten zwemmen en te wachten tot de kikkerdril kikkervisjes werden, was toch veel interessanter als met poppen spelen. Ik was soms net een jonge. Maar heb er heel veel plezier erbij gehad. Het was een leuke tijd.