ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

10 November 2005

poppenhuis

Dat was een heel mooi poppenhuis. Gemaakt van opa en behangen door pa. Daar heb ik wel wat mee gespeeld. Daar was ja ook wel wat mee te doen. Het was ook een hele mooie. Beneden een hal, woonkamer en keuken. En boven badkamer en twee slaapkamers. Ik denk dat andere meisjes er uren lang mee spelen kunnen maar ik niet hoor. De poppenkast heeft jaren lang bij Els gestaan. Die heeft twee dochters en wij twee zoons die met poppenhuizen niks konden beginnen. Later hebben wij hem weer terug gekregen maar, ik heb er niets meer mee gedaan.
Hij staat op zolder. Jammer he? Nu wonen de muizen erin en zijn me dankbaar dat ze een huis gevonden hebben.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ik geniet wederom van de verhalen en heb bewondering voor de uitvoering Nel

Mittwoch, 16 November, 2005  
Anonymous Anonym said...

Als de muizen ooit gaan verhuizen, en je vind het leuk dat het in de familie blijft weet ik nog wel een klein meisje die er ooit mee zal willen spelen........... liefs, Tineke

Dienstag, 17 Januar, 2006  

Kommentar veröffentlichen

<< Home