ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

18 November 2005

Theater


Op deze foto ben ik niet te zien. Het was een opvoering van de "Sneeuwkoningin" door de speeltuinvereniging "de Lingewijk". Ik was 1 van de bloemenmeisjes. Maar waar ik sta, dat weet ik niet meer. Het decor was door pa gemaakt. Zo werd iedereen ingeschakeld om mee te doen. Het was ook allemaal lekker dicht bij. Zoals ik al eerder verteld heb, achter ons huis. Ik weet nog wel dat ik de hele uitvoering uit mijn hoofd kon. Toendertijds was het onthouden van de dingen (die me interesseerde) niet zo moeilijk. Dat ziet er nu wel anders uit. Ik was anderhalf jaar lid van deze toneelvereniging , toen zag ik het wel zitten. Ik moest veel te veel doen wat andere mensen mij vertelden en dat was niks voor mij. Je mocht tussendoor niet praten, niet lachen, als je naar de wc moest, moest je het vragen, je moest altijd opletten. Het leek wel op school. Nou ja en aangezien ik de school altijd als "vreselijk overbodig" gevonden heb, maar daar heen MOEST, heb ik het toneelspelen opgegeven. Toen kon ik weer naar lust en leven spelen zoals ik het wou.