ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

21 November 2005

Joop en Els

Veel weet ik er niet meer van, Els was er maar wat we samen gedaan hebben? Ik was een tenager in die tijd en zal me met Els niet veel bemoeid hebben denk ik maar zo. Het is jammer, maar het is zo. Nu moet ik er heel eerlijk bij zeggen,We hoefden nooit op elkaar op te passen. Joop niet op mij en ik niet op Els. Van de ene kant is dat goed, maar van de andere kant hadden we mischien een beetje meer van elkaar geweten. Maar ja hoe je het ook doet, het is nooit goed. Er hangt altijd wel een andere kant aan.
Hetzelfde telt voor Joop. Ook Joop was natuurlijk in mijn leven maar ook daar weet ik niks meer van. Hij was mijn grote broer die je goed kon pesten onder het eten ed.. Maar meer weet ik niet. Mischien komen er nog herinneringen als ik meer over die tijd schrijf. Jaaa, ik weet al weer wat. Omdat ik hem een keer aan het pesten was, nam hij me hoog en zei, jou krijg ik wel. Hij bracht me achter het huis en zette mij met kleren en al midden in de teil water die daar stond onder de regen pijp. Kletsnat was ik. Maar geholpen heeft het niks hoor. Ik pest nog graag.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahahah ,ik zal je eens vertellen wat hij bij mij altijd deed,hahahaha.
eens........els

Montag, 21 November, 2005  

Kommentar veröffentlichen

<< Home