ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

27 November 2005

Op weg naar Duitsland

Vol bepakt op weg naar Duitsland. Vlnr. Ik, Nel, Joop en ma. Ik was op weg naar Duitsland om te gaan werken bij oom Ton en tante Coby. Die hadden een cafe en discotheek in Lunden een klein plaatsje in de buurt bij Heide (Holstein). Joop en Nel gingen op vakantie. Dus konden we mooi met zijn drieen daar heen rijden. (Alleen had ik het ook nooit gevonden hoor). Alle drie op de brommer. Wat een belevenis. We zijn met de veerboot en hebben daar op de grond gepiknickt. Dat we bekijks hadden hoef ik niet te vertellen. De mensen zullen wel gedacht hebben, o je dat zijn zeker Hollanders. Ik weet ook nog dat ik mijn bagage bijna verloor omdat ik het niet vast genoeg gemaakt had. Dus moesten we onderweg eerst nog snelbinders kopen.
Ma en pa kwamen afschijd van ons nemen.
Dat was thevens mijn jeugd en en leven in Nederland, want ik ben in Duitsland blijven "hangen". Verder ga ik niet met mijn blog. Ik ga wel met een nieuwe beginnen maar moet eerst nog overleggen hoe en wat. Ik hoop dat het voor iedereen leuk was om te lezen. Ik heb het in iedergeval met plezier geschreven.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

He, is dat in Zwolle?
Het is altijd leuk om stiekem in iemands fotoboek te kunnen kijken.

Mittwoch, 27 September, 2006  
Blogger mieke said...

Dat is inderdaad Zwolle

Mittwoch, 27 September, 2006  
Anonymous Anonym said...

Die nostalgische kleuren... mooi Mieke!

Mittwoch, 04 Februar, 2009  

Kommentar veröffentlichen

<< Home