ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

27 November 2005

Diet en ik

Diet Huuskens en ik hebben ons in het Juliana rusthuis leren kennen. We woonden er zamen intern en waren sinds dien veel bij elkaar. Diet was in de keuken als dieet ass. en ik was op de afdelingen. Ook dat was een leuke tijd. We hebben een brommer gekocht. Diet een witte en ik een rode. Daarmee waren we heel wat onderweg. Naar Schevenigen, naar Rotterdam ed. Diet had ook een bandrecorder. Daar hebben we lol mee gehad. We lieten een plaat zachtjes spelen en wij zongen dan uit volle borst mee. Meestal hadden we platen van Simon en Carfunkel. Maar dat we geen super stars waren hoef ik niet te vertellen.
Hier zitten we zamen op Diet haar brommer. Die kleine dreumis die daar staat is Wessel(tje) en die oude man is buurman Boonders.