ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

26 November 2005

Taiile

Tjonge, jonge wat een taille. Om jaloers op te worden. Die taille is dus al een paar jaartjes verdwenen. Vraag me niet waarheen, ik weet het niet.
Ik was ook op dansles. Dat vond ik altijd prachtig. Heb voor brons en zilver gedanst. En dan nog een derde jaar. Toen heb ik meegeholpen omdat er meisjes te weinig waren. Ik vergeet nooit meer dat ik eens opgehaald werd door drie jongens van dansles. Ze waren met de auto. Kwamen mij halen en we moesten toen nog een ander meisje ophalen. In ieder geval stonden ze voor de deur vroegen of ik mee ging. Ik naar ma , ma ik ga weg hoor, ik word opgehaald. O, zei ma, door wie? Ach door een paar jongens van dansles. Ma zag die drie jongens en zei, nee hoor daar ga je niet mee. Ik zei, natuurlijk ga ik daar mee. Ik nam mijn jas en weg was ik. We hebben dat andere meisje opgehaald en zijn toen naar dansles gereden. Toen we daar aankwamen, o jee, daar stonden pa en ma helemaal in paniek. dus mocht ik gelijk weer mee naar huis. Kwaad dat ik was. Een klein beetje kan ik het nu wel begrijpen natuurlijk. Maar toen................