ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

27 November 2005

Bij tante Mina

Op bezoek bij tante Mina en Oom Jan.
Tante Mina is (was) een tante van ma een zus van mijn opa. Zij woonden in Zutphen. Ook daar was ik vaker op vakantie. Naast tante Mina was een slager en die hadden een dochter van mijn leeftijd. Daar speelde ik altijd mee. Maar ik weet echt niet meer hoe zij heette. Tante Mina had in de voorkamer een orgel staan. Daar mocht ik altijd op spelen. Dat die mensen niet horedol geworden zijn, ze hebben nooit gezegd, hou nou maar eens op. Ik heb er heel wat op geklimperd. Ook hadden ze in de werkplaats een stuk of 3 honden. Dus daar was ik ook vaak te vinden. Ik vond het altijd zielig dat ze nooit in huis mochten. En als er eens 1 in huis mocht, dan moest hij op een kleedje liggen en mocht er niet afkomen. Zielig hoor. Vind ik nog steeds.
Op de bovenste foto sta ik met pa en hier beneden met ma.