ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

25 November 2005

Namaak moeder

En hier sta ik met Martin. Martin is de zoon van oom Wim en tante Truus. Ook Martin is al getrouwd en heeft zelf een zoon. Het is allemaal niet zo erg dat de neven ouder worden, maar je word het zelf ook.
Ik vind het jammer dat ik geen foto heb van oom Ton en tante Coby. Dat is ook een broer van mijn moeder. Maar daar kan ik geen foto van vinden.
Hier ben ik met "klein" Wessel. Wesseltje is de zoon van oom Wessel en tante Gerda. Het ziet er best uit vind ik. Wessel(tje) is ook al lang getrouwd. moet je na gaan. Waar is de tijd gebleven.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Wauw! Wat een mooie foto! =)

Liefs Joyce

p.s; Ik wilde je nog bedanken voor je reactie =)

Freitag, 18 August, 2006  

Kommentar veröffentlichen

<< Home