ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

25 November 2005

Els en ik

De twee zussen. Ik geloof dat Joop deze foto gemaakt heeft.
Ik heb nog twee leuke dieren verhalen. Els had muizen. Witte muizen in een terrarium. Ja leuk hoor en het werden er als maar meer. Ze stonden in het achterhuis. Op een dag wou ze geloof ik de kooi schoon maken of zoiets. In ieder geval, waren opeens alle muizen uit de kooi. En onze grote dierenvriend Els sprong boven op de koelkast, de benen in de lucht en was doodsbang. Er was 1 muis die de regenpijp hoog kletterde en de rest rende overal heen. En Joris rende achter de muizen aan, die werd helemaal gek. Hij wist niet welke muis hij het eerst nemen moest. Maar het mooiste was de muizen bezitster Els op de koelkast.
En toen was het een keer dierendag. We hadden een hele grote fles, waar goudvissen inzaten. Pa zei, nou het is dierendag, laat ik de vissen maar eens schoon water geven. Een goed idee natuurlijk. Hij nam de fles en liep ermee naar de wc, om daar de helft van het water af te gieten.Maar, waar hij niet mee gerekend had, Die fles was natuurlijk heel zwaar. Hij was zo zwaar, dat pa hem niet meer kon houden en de fles tegen de wc liet donderen. Nou, de fles kapot, de vissen in de wc. Vissen weg. Dus mensen als jullie eens in de riolering een paar goudvissen zien, die zijn van ons hoor.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha Weet nog dat er van buiten een muis naar binnen kwam en dat els boven op de tafel zat

Samstag, 26 November, 2005  
Anonymous Anonym said...

ja lach maar ,hahah .els

Montag, 28 November, 2005  

Kommentar veröffentlichen

<< Home