ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

04 November 2005

Bij sint

Wat zijn we daar lief. Nou ja we, ik. Els was altijd lief. En dat was het ook wat ik te horen kreeg van Sinterklaas. Ik moest een voorbeeld nemen aan Els zei Sint. Zoals Els me laatst vertelde was ze heel boos op Sint omdat hij dat gezegt had. Ze wou geen voorbeeld voor mij zijn. Heel kwwad was ze. Zoals ik in het vorige stukje al geschreven had, was Sinterklaas avond pakjes avond. Dat werd ,toen wij alledrie niet meer aan Sint geloofden , Heel leuk met suprices en gedichten. Ik weet nog van 1 keer dat ik een boek gekregen had. Ik begon er gelijk in te lezen en was kwaad dat ik niet verder mocht lezen. Nee, eerst de pakjes en dan kun je je gang gaan. Ik vond er niks aan.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja,stomme kerel,enge kinderlokker.ik heb nog een hekel aan sinterklaas.hoe kan je nou zeggen dat je een voorbeeld moet nemen aan je zus.

maar toen we niet meer geloofden was het echt heel leuk.els

Freitag, 04 November, 2005  

Kommentar veröffentlichen

<< Home