ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

22 November 2005

Chris

Zoals ik al eerder verteld heb, kennen Chris en ik ons al sinds de zandbak. Hij was een keer op bezoek bij oom Wessel en tante Gerda in Waddinxveen. Dat gebeurde wel vaker, maar dit verhaal was toen wij alletwee ongeveer 12 jaar waren, want we zijn even oud. Chris is 1 maand ouder.
We zaten achter het huis onder de werkbank Donald Duck te lezen. "Heel romantisch." Opeens draaien we ons hoofd naar elkaar toe en kussen ons twee of drie keer. We draaien ons hoofd weer naar de boekjes en gaan verder lezen alsof er niks gebeurd is. Ha ha ha, als ik daar nog aan denk! Wat een romantiek. Maar ik heb wel mijn eerste echte kus van mijn man gekregen.
Ook waren we een keer samen zwemmen in de Gouwe. Dat ging prima, want Wessel en Gerda woonden aan de Zuidkade en die loopt paralel met de Gouwe. Dus je kon je binnen omkleden en dan even over de straat en je was bij het water. We hadden allebij zin om een heel eind te zwemmen. Nou, dat mocht wel van Wessel, maar dan moesten we het kleine zwembandje meenemen. Voor het geval er wat gebeurde. En dat vonden wij allebij zo'n onzin, we hebben hem meegenomen, maar onderweg eruit gedonderd. Tja, en dat hadden Wessel en Gerda gezien. Dus toen we weer terug kwamen, kwam Wessel aangelopen en zei, waar is dat bandje. Toen moesten we natuurlijk alles vertellen. Zo zei Wessel, Chris jij gaat in je kamer en jij Mieke jou breng ik naar huis. Thuis aangekomen vertelde Wessel wat er gebeurd was en ma zei, o nou Mieke, ook naar boven naar je kamer. Dus had ik dubbel straf. Maar het kon me niks schelen hoor, we hadden het heel leuk gehad samen en dat was me de straf wel waard.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dat kunnen niet veel mensen jullie na zeggen, dat je de eerste kus van je echtegenoot hebt gehad.
Wat een lief verhaal :-)

Samstag, 09 Juni, 2007  

Kommentar veröffentlichen

<< Home