ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

22 November 2005

Met Beer

Hier ben ik samen met oma naar Avifauna. Dat is een vogelpark in Alphen aan de Rijn. We zijn er met de bus naartoe gereden. Dat ging goed, want het ligt niet ver van Waddinxveen, waar oma en opa woonden.
Mijn eerste fiets heb ik toen in die tijd ook gekregen. Het was zo'n ouderwetse met ronde stang. Van oma en opa mocht ik er een nieuw stuur op laten zetten. Dus wij naar de winkel. Het mooiste stuur vond ik een sportstuur. Opa zei dat die niet bij de fiets paste, maar daar wou ik niet naar luisteren. Nou ja achteraf gezien, het paste helemaal niet bij elkaar. Een oude tweedehands opoe fiets met sportstuur. Maar er was 1 voordeel bij. Gestolen werd hij niet, want niemand wou op die fiets fietsen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

oooo mijn moeder heeft dezelfde foto..!!
ze woonde vroeger in alphen aan de rijn..

groetjs, whoppertje

Donnerstag, 01 Juni, 2006  

Kommentar veröffentlichen

<< Home