ik ben er

Ik ben er. Ik vind dit een mooie gelegenheid om foto's van vroeger in het net te zetten. Ook vind ik het leuk om er herinneringen neer te schrijven. Hier laat ik het bij. De verhalen komen bij de foto's. Mieke.

Mein Foto
Name:
Standort: Bad Bentheim, Niedersachsen, Germany

Mijn naam is Mieke. Ik ben sinds Febr. 1972 getrouwd met Chris. We hebben 2 zonen, twee schoondochters en 3 kleinkinderen. Ook hebben we twee katten, Momo en Pucky. Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 1971 in Duitsland, wat me heel goed bevalt.

05 November 2005

Familie tref

Eten met de familie. Van rechts naar links. Pa, ma, tante Gerda ,oom Wessel, opa, oom Ton, achter Ton, maar niet te zien alleen zijn haar is Joop en dan kom ikke met de gekke bek. Het is maar een klein gedeelte van de familie, er zijn er nog veel meer.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Wat? Nog meer?

Samstag, 05 November, 2005  
Anonymous Anonym said...

das joop ,zijn blouse en zijn haar .
els

Montag, 07 November, 2005  

Kommentar veröffentlichen

<< Home